Saturday, January 8, 2011

gelARanku QCEAN

actually.. aku xtau nak story mory apa kat blog aku nih.. tp bila pikir2, aku ingat nak cerita something kat korang kaitan aku dengan OCEAN tu.. 
korang jangan salah faham lak, mana la tau korang ingat aku ni ada kaitan dengan keturunan Jepun ke apa ke, or kata aku sedara ngan pelakon cerita Ocean tue..actually gi pada yang ke2 kalinya, apa yang korang pikir tue memang betul la.. betol2 merapu.. hahahaha... jangan mare ye...

korang penahkan tengok kat aku punya album kat fb yang title ocean love and other.. tau x kenapa guna nama tue, bukan saja2 rekaan, tapi da kenangan n gelaran untuk aku gak...

Ocean tue sebenarnya gelaran aku masa kecik dulu.. ada kawan abah kesayangan aku ni bagi gelaran tue kat aku, sebabnya mata aku yang xberapa nak luas ni la.. and masa tue plak cerita Oceankan tengah hangat kat tv.. memang hangat la kena kat aku.. since sekarang pun kalau dia jumpa aku, mesti dia akan panggil gelaran tu lagi..


tapi aku nak warning korang.. jangan guna gelaran tu kat sini or kat mana2 lagi la..
aku malu la.. heheheee
nanti mencerminkan kesepetan mata aku...

mana la aku dapat mata nie
adik-beradik yang laen luas2 je
hehehe... 

anugerah untuk aku dari ALLAH SWT..
menjadikan aku unik dalam keluarga
aku bersyukur.. alhamdullillah....
SEMOGA KASIH SAYANG ALLAH MENGIKUT JEJAKKU...=)

No comments:

Post a Comment