Wednesday, January 5, 2011

AKU & hari khamis

xpelik apa yang aku buat...
lebih kurang macam perempuan normal je....
tapi tue la, aku plak kadang2 cuak kebaban bak kata kawan2 aku..

apa kena hari Khamis dengan apa yang aku buat?
melaram le apa lagi...
nak nampak nice skit...
konon2 nk tanamkan imej sebagai seorang guru yang berpersonaliti la kunun... ahaksss
tapi betol la tue... dan jugak untuk yang tersayang..
walaupun dia xda tengok aku, sekurang-kurangnya aku tau aku wat untuk dia dan untuk diri aku jugak..
berbaloi-baloi la..

Now, aku dah start try semua selendang yang aku ada and yang xpnah pkai, baju kurung yang dulunya jarang2 pakai, dgn wedges yang berinci-inci tue... agak terkedek-kedek, tapi still ok bg aku.. hehehe..
apa-apa pun yang aku buat, aku harap aku dapat tingkatkan konfiden aku dalam study and wat aku bersemangat bila berhadapan dengan orang ramai... I ALWAYS SMILE FOR MY SELF....=)

No comments:

Post a Comment